lunes, 27 de febrero de 2012

Gimnàstica

La gimnàstica, el meu esport preferit. Practico gimnàstica des de que tenia tres anys. Quan tenia 8 anys vaig començar a fer competicions, compatia amb el consell comarcal. Després vaig estar dos anys federada en la Federació catalana de gimnàstica, però em vaig haver de des-federar ja que a les competicions demanaven fer exercissis amb paral·leles i al nostres gimnàs no n'hi ha. Actualment torno a competir amb el consell comarcal, dissabte passat es va fer la segona competició del curs, va anar bastant bé.
Els exercissis que es realitzen són: Barra d'equilibri, ball al terra i un salt.
La barra fa 1,10 metres d'alçada i a sobre s'hi realitzen els següents exercissis: Gambada, voltereta, vertical, gir, entrada i sortida.
Al terra s'hi realitzen els següents exercissis en un temps de com a mínim 50 segons i màxim un minut i deu segons:
· Rondada, flic-flac, salt, quinta.
· paloma de dues cames
· paloma d'una cama, paloma d'una cama, roda.
· Gambada, doble pas, volada.
· Vertical pont de dues cames, voltereta, vertical voltereta.

Una de les millors gimnastes del món es la Nadia comaneci. És la única gimnasta que ha aconseguit a tots els elements un 10.
Aquí us adjunto un vídeo de la millor gimnasta del món:




No hay comentarios:

Publicar un comentario